Friday, February 6, 2009

apa yang aku buat...

skrg ni musim banyak keje..sampai x sempat nak makan..kalo mak aku tau aku x makan,gerenti kne sembur kaw-kaw punye..
assignment menimbun, test lagi..masuk kelas blaja ape pn x tau,tetibe lec kate ade test..aku nk study ape pn aku xtau..
yg aku ni pn satu,dr dulu lg suka sgt tangguh keje...assignement grafik ni dpt sblum cuti lg,tp bru skrg nk buat...kn dah serabut palotak...padan muke..lg serabut teammate aku ni budak cina plak,nerd lg...
ko nk trau ape aku kne buat?level of detail in 3D computer graphic..ko tau ke ape bnde tu?kalo tau kire terer la..ko tau p bnde "mesh simplification"?x tau kan?ko tau ke pe bnde "polygon vertices optimization"?x tau kn?ni la yg aku nk kne buat...
aku sudah mula merasai keperitan dan makna "19 kredit"...penat......

No comments:

Post a Comment